شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش هسته ی انار

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از هسته ی انارتوزیع کننده هسته ی انار اعلا

انار میوه ای است بهشتی و خوشمزه که هسته آن دارای خاصیت بیشمار و مفید می‌باشد. انار را به صورت رب انار سال ۱۴۰۱ به فروش می‌رسانیم. رب انار علاوه بر جنبه دارویی و درمانی در زمینه زیبایی هم کاربرد بسیاری دارد. از هسته انار روغن گیری انجام می شود و روغن هسته انار دارای آنتی اکسیدان بوده و همین ویژگی باعث شده در زمینه های زیادی نظیر آرایشی بهداشتی، طب سنتی و… استفاده شود.

مرکز فروش هسته ی انار

موارد استفاده از هسته ی انار

موارد استفاده از هسته ی انار استفاده از هسته انار چه عوارض و فوایدی به همراه دارد؟ میل کردن آب انار و خود انار باعث سلامتی سیستم ایمنی بدن می‌شود. اگر به این محصول حساسیت دارید یا داروهایی نظیر فشار خون استفاده می‌کنید.  باید بلافاصله بعد از میل کردن به پزشک مربوطه مراجعه کنید. از آن جایی که مصرف هسته ی انار باعث کم شدن فشار خون می‌شود ولی باید قبل از استفاده با پزشک مشورت شود. ممکن است با دارو هایی که برای این بیماری استفاده می‌شود سازگار نباشد.

محاسن و مزیت های هسته انار:
– از بین برنده سرطان: این محصول دارای یک آنتی اکسیدان مفید بوده و در جلوگیری از بیماری خانمان سوز سرطان تاثیر چشم گیری دارد. توصیه می‌شود که به صورت روزانه و منظم از دانه ها، آب و خود انار استفاده کنید که باعث جلوگیری از سرطان می‌شود.

– هسته انار درمانگر بیماری کرمک: این بیماری بیشتر در کودکان رخ می‎دهد و باعث کاهش رشد بدن آنها می شود. اگر خدای ناکرده کودک به بیماری کرمک مبتلا شد برای درمان آن می‌شود از هسته ی انار استفاده کرد. هسته ی انار را پودر کرده و در یک پیمانه آب آناناس نرسیده مخلوط کرده و ناشتا نوش جان کنید.

– هسته انار جهت درمان ادرار مکرر: اگر دچار این بیماری ناراحت کننده (تکرر ادرار) هستید از این محصول استفاده کنید. هسته ی انار مرغوب را با مقداری از گیاه آلیوم تو برسوم، داخل ظرفی که سه لیوان آب دارد بریزید و بجوشانید. بعد از اینکه خنک شد آن را به مدت سه بار در روز و هر بار هم سه چهارم لیوان میل کنید.

خاصیت های روغن هسته انار به شرح ذیل می‌باشد:

– ضد سوختگی و التهاب

– به عنوان غذای کامل مو

– مناسب ماساژ دادن

– تقویت کننده پوست

– ضد خارش

– از بین برنده شوره سر

– کاهش دردهای عضلانی

توزیع کننده هسته ی انار اعلا

توزیع کننده هسته ی انار اعلا

سس انار ترکیه با توجه به قیمت استثنایی و خواص دارویی زیادی که دارد طرفداران زیادی را هم به سمت خود کشانده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سس انار می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا تجربیات و اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. مجموعه ما به عنوان فروشنده هسته ی انار می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید