شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش انار ساوه در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات شیمیایی موجود در انارخرید عمده انار ساوه صادراتی

انار ساوه میوه ای است که با کیفیت بالای خود باعث شهرت شهر خود شده است. مغازه دارها و حتی دست فروش ها برای تبلیغ هم که شده از ((انار ساوه موجود است))بهره می بردند. انار ساوه ملس است و انواع گوناگون مثل تبریزی، یوسف خانی، سیاه،آلک، و… را دارد. از ویژگی های انار ساوه که آن را از سایر انارها متمایز می کند آب غلیظ این میوه است.  

مرکز فروش انار ساوه در تهران

ترکیبات شیمیایی موجود در انار

ترکیبات شیمیایی موجود در انار انار از سالیان دور نیز کشت و کار می شده است و خاستگاه رویش آن ایران و کشورهای همسایه است که به صورت خودرو رشد کرده و در بسیاری از مناطق کشور وجود دارد. 

انار، آبمیوه آن، گل، برگ، پوست و ریشه و همه قسمت های انار  با توجه به محل رویش، اقلیم، نوع آن، عملیات پرورش انار و نحوه انبار داری آن دارای ترکیبات بیوشیمیایی متفاوتی است. انار دارای عنصر آهن است که کم خونی را بهبود می دهد. هم چنین از ویتامین های چون E, C, B6,B2, B1 و A است. انار دارای ترکیبات پلی فنلی، قندها، اسیدهای چرب، ترکیبات معطر، اسید امینه، آلکالوئیدها، استرول و غیره است. 

انار به خاطر دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، ضدسرطانی، ضد التهابی، ضد میکروبی در درمان و پیشگیری بیماری های سرطان، بیماری قلبی و عروقی، آلودگی های باکتریایی و استحکام و مقاومت دندان ها مفید است. 

 آشنایی مردم با خواص بی نظیر انار و هم چنین توصیه پزشکان در مورد مصرف این میوه فروش انار چند برابر می شود. 

خرید عمده انار ساوه صادراتی

خرید عمده انار ساوه صادراتی برای خرید انار اصل ساوه می توان به پوست قرمز آن اشاره کرد. پوست انار ساوه علاوه بر قرمز بودن ضخیم تر است و برای مدت طولانی تری قابل نگه داری است. رنگ انار ساوه از لحاظ بیرونی و درونی خوش رنگ تر است. 

برای خرید انار صادراتی باید اناری خریداری شود که ویژگی های یک انار لوکس را داشته باشد. انار لوکس اناری است که از نظر رنگ، طعم، اندازه و وزن بر سایر انار ها ارجحیت داشته باشد. انار ساوه از بهترین انارهای صادراتی است که این ویژگی ها را همه با هم دارد. 

معمولا کارتن های صادراتی انار ۵ کیلو گرمی هستند و تعداد میوه های آن از ۸ تا ۲۳ تا متغیر است. عمده فروشان همیشه انار را با قیمت ارزان تری نسبت به خرده فروشان به دست می آورند چرا که عمده فروشان متعهد به خرید حجم بالای از میوه هستند. در ضمن اینکه خرید عمده انار توسط خریداران باعث می شود که دیگر تولید کننده هزینه انبار محصول از دوشش برداشته شود. 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید