شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید کنسانتره انار صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت کنسانتره انار با رب انار چیست؟فروشنده کنسانتره انار صادراتی

انار به عنوان یک میوه ی بهشتی معرفی می شود و دارای خاصیت های بسیار زیادی است که در درمان و پیشگیری از بیماری ها موثر است. سس انار کاله از محصولات پر طرفدار و ویژه  ما است که توانسته در بازار های جهانی طرفداران زیادی پیدا کند. امروز  میخواهیم در رابطه با این محصول شگفت زده بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات خود را در این باب در اختیار شما قرار دهیم.

مرکز خرید کنسانتره انار صادراتی

تفاوت کنسانتره انار با رب انار چیست؟

تفاوت کنسانتره انار با رب انار چیست؟ انار میوه ای زمستانی است که دانه هایی به رنگ سرخ دارد و بسیار خوش مزه دارد. ولی در کنار طعم بی نظیر آن مزایای خیلی زیاد آن قرار دارد سبب محبوبیت آن شده است. انار سرشار از ویتامین سی است واز این جهت برای پوست و مو عالی است.امروزه از صابون و پن های انار برای از بین بردن لکه ها و جای جوش در صورت استفاده می شود. شامپوهای انار هم که تقویت کننده مو هستند و بسیاری را از ریزش مو نجات داده اند. برای حفاظت از قلب و عروق هم مصرف روزان انار یک پیشنهاد ویژه است و نقش مهمی در این زمینه دارد.

از انار به شکل های مختلفی استفاده می شود که محبوب ترین آن ها آب انار ،کنسانتره های انار و رب انار هستند. رب های انار که در طعم های ملس و شیرین و ترش در بازار  ارائه می شوند هم به صورت خام مصرف می شوند و هم در تهیه غذاهایی همچون فسنجان تاثیرگذارند. آب انار هم که از آب گیری میوه های انار به دست می آیند و این میوه را پس از جدا کردن پوسته و لایه های مختلف آن، دانه ها را در دستگاه آب گیری ریخته و آب آن را در می آورند و به همراه ترکیبات دیگری نظیر طعم دهنده ها و شکر و … مخلوط کرده و در ظروف متعدد بسته بندی می کنند.

کنسانتره ها از آب میوه ها روشن تر و شفاف تر هستند و این به این علت است که آن ها چندین با توسط دستگاه ها تصفیه می شوند. کنسانتره از برترین محصولات صادراتی هستند.

فروشنده کنسانتره انار صادراتی

فروشنده کنسانتره انار صادراتی

خرید محصولاتی با کیفیت و درجه یک، مسئله مهمی است که باید به آن دقت نمود. فروشگاه ما به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تولید محصولات طبیعی است و محصولات خود را در شکیل ترین بسته بندی و در سایز های مختلف و با طعم های مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد. برای اطلاع از قیمت انار فله ای می توانید به بازار انار تره بار ما مراجعه کنید. توزیع کنندهانار با کیفیت و عالی با قیمتی استثنایی به تمام نقاط کشور هستیم.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید