شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید هسته ی دانه انار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید هسته ی دانه انارفروش هسته ی دانه انار

هسته ی دانه انار به منظور گرفتن روغن از دانه آن  ،مورد استفاده قرار می گیرد.انار میوه ای بهشتی می باشد که از تمام ویژگی های یک درخت شامل میوه، دانه پوسته ،ریشه ،شاخه استفاده می شود و هرکدام خواص مخصوص خود را دارد.

آب انار سان استار خاصیت لایه برداری و پاک کنندگی پوست را دارد.به رفع چین و چروک پوست کمک می کند.چون ویتامین Eبالایی دارد بهترین مرهم برای پوست های آسیب دیده می باشد. آب انار برای تقویت کننده موی سر نیز می باشد.

مرکز خرید هسته ی دانه انار

مراحل تولید هسته ی دانه انار

مراحل تولید هسته ی دانه انار درکار

گاههای تولید هسته انار ، ابتدا به وسیله دستگاه جداکننده ،دانه انار را از پوستش جدا می کنند سپس مغز دانه انار برای تهیه رب و سس انار وارد دستگاه رب گیری می شود وآنچه باقی می ماند هسته سفت انار می باشد که وارد دستگاه روغن گیری می شود.عده ای  از هسته ی تفاله انار بعد از درست رب برای روغن گیری استفاده می کنند چون به مرحله پخت رسیده اصلا روغن حاصل از این روش خاصیت چندانی ندارد.بهتر است هسته سالم بدون هیچ گونه حرارت باشد.

چون هسته انار خشک است مسلما روغن به سختی از آن جدا می شود برای راه حل آن ، اضافه کردن روغن مادر می باشد.که به عنوان روغن پایه به آن اضافه می کنند تا در اثرفشرده شدن شروع به روغن دادن کند.اکثر دانه های خشک که از آنها روغن می گیرند بدون روغن پایه امکان روغن گیری وجود ندارد معمولا از روغن کنجد یا زیتون به عنوان روغن پایه برای روغنگیری استفاده  می شود.

فروش هسته ی دانه انار

فروش هسته ی دانه انار دانه های  انار را معمولا یا به صورت خشک یا تر به فروش می رسانند.کارگاه های تولید کننده روغن  ، هسته انار این دانه ها را می خرند و از آن روغن درست می کنند.هسته انار ساوه که جزو بهترین انارهای موجود در بازار می باشد نیز دربسته بندی های مختلف به فروش می رسد تا وارد کارگاه روغن گیری شود.

بعضی تولید کنندگان  دانه انار با مغزش را خشک می کنند سپس آن را آسیاب کرده و در شیشه های کوچک به فروش می رسانند.کاربرد این نوع پودر هسته برای زخم های گوارشی می باشد  که در عطاری ها نیز موجود است.

مراکزتولید هسته ی دانه انار ،هسته انار را به صورت فله یا به صورت بسته بندی به متقاضیان خرید هسته ی انار عرضه می کنند.از طریق فروش اینترنتی نیز متقاضیان سفارش خود را ثبت کرده و درب محل مورد نظر دریافت می کنند.

امروزه همه ی تولید کنندگان رب انار محلی ۱۴۰۱ ازسایت فروش برخوردارهستند که خرید و فروش ، بدون حضور واسطه گران را محیا کرده است.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید