شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید رب انار طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید رب انار به روش کارخانه ایصادرات رب انار طبیعی

مرکز خرید انواع رب انار ارگانیک، رب انار طبیعی تولید شده توسط مراکز تولیدی معتبر و بهداشتی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می نماید. مراکز تولیدی این محصول تمامی موارد استاندارد و بهداشتی را در تهیه و تولید انواع رب و عصاره انار رعایت می نمایند و با استفاده از تازه ترین و مرغوب ترین انار، محصولی با کیفیت و خوش طعم را روانه بازار مصرفی می نمایند.

مرکز خرید رب انار طبیعی

مراحل تولید رب انار به روش کارخانه ای

مراحل تولید رب انار به روش کارخانه ای

اگر خریدار رب انار باشید احتمالا علاقمند هستید مراحل تولید و فرآوری رب انار به روش مدرن و کارخانه‌ای را بدانید. انواع رب، سس و عصاره انار در کارخانجات مدرن صنعتی و با تجهیزات صنعتی تولید می‌گردد.

در روش کارخانه‌ای پس از انتقال بهترین انار، از باغات مناطق مختلف به کارخانه، انار توسط دستگاه‌های مکانیزه شست و شو و پوست گیری می‌شود و پس از دانه شدن، انار در دستگاه‌های آبگیری؛ فشرده و عصاره گیری می‌شود و تفاله انار از عصاره جدا می‌شود.

عصاره حاصل از آبگیری توسط دیگ‌های صنعتی پس از رطوبت گیری و طی مرحله تغلیظ سازی، در آزمایشگاه تشخیص کیفیت، از حیث کیفیت مورد بررسی قرار گرفته و سپس توسط دستگاه‌های بسته بندی اتوماتیک، در ظروف مناسب قرار داده می‌شود.

محصول تولید شده در کارخانجات مدرن، علاوه بر ماندگاری بالا، دارای تمامی مشخصات محصول مانند تاریخ تولید و انقضا هستند و به دلیل کیفیت بالا، وارد بازارهای بین‌المللی می‌گردد.

صادرات رب انار طبیعی

صادرات رب انار طبیعی

انار میوه ای است که بومی مناطق مختلفی از کشور ماست و در شهرهای مختلف ایران این محصول در گونه‌های مختلف کشت و برداشت می‌شود. انار مرغوب ایرانی علاوه بر صادرات به صورت میوه تازه، به صورت فرآورده های مختلف مانند آبمیوه، عصاره و رب انار نیز توسط مراکز  فرآوری مواد غذایی تولید می‌شوند.

رب انار در کشور ما به صورت سنتی و روش مدرن تولید می‌گردد. رب انار تهیه شده به روش سنتی عموماً در بازارهای داخلی خرید و فروش می‌شود و بسیاری از افراد که خواهان مصرف محصولات ارگانیک هستند از این محصول استفاده می‌کنند و آن را به صورت مستقیم از تولید کنندگان خانگی تهیه می‌کنند.

اما رب انار تولید شده توسط مراکز تولید مراکز غذایی مدرن و کارخانجات پیشرفته، همگام با آخرین فناوری روز دنیا در حوزه تولید فرآورده‌های حاصل از میوه تولید می‌گردد. در تولید این محصول از بهترین نوع انار و دستگاه‌های پیشرفته صنعتی استفاده می‌گردد.

محصول تولید شده در این کارخانجات، علاوه بر داشتن کیفیت بالا و غلظت مناسب، در بسته‌بندی بهداشتی و تجاری با ماندگاری مطلوب عرضه می‌گردد و علاوه بر تأمین بخشی از نیاز داخل توسط مرکز صادر کننده رب انار به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می‌گردد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید