شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انار تازه کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مناطق مناسب کاشت انارقیمت خرید انار تازه کیلویی

انار یک میوه بسیار خوشمزه ملس و شیرین است که پر از خواص است و همینطور یکی از میوه های محبوب هر شخص است در در فصل مهر به بازار ها توزیع می شود و همین طور انار تازه کیلویی به صرفه ترین خرید این میوه است. انار در شهر تبریز و ساوه بیشترین تولید را دارد.امروزه انار با طعم های متفاوت شیرین، ملس، ترش هستند و هرکس با توجه به علاقه خود آن را می خرد.

مرکز خرید انار تازه کیلویی

مناطق مناسب کاشت انار

مناطق مناسب کاشت انار انار در مناطقی که که گرم باشد کاشت می شود زیرا این محصول در مکان هایی که گرم باشند رشد مطلوبی دارد ولی نباید در معرض بیشترین گرما باشد یعنی گرمای آن منطقه معتدل باشد نه خیلی گرم و نه خیلی سرد زیرا اگر سرد باشد محصول خراب می شود، و یا اگر گرم باشد محصول ترک می خورد پس باید در دمای ۴۵ درجه گرما و منفی ۵ سرما باشد.

انار برای رسیدن به فصل گرما احتیاج دارد و همین طور سرما که بارندگی نباشد زیرا امکان خراب شدن دانه های انار وجود دارد ولی ریشه درخت طاقت سرما را تا حدی دارد. برای این که درخت انار به خوبی رشد کند باید در خاک رسی که آب و هوا به خوبی در ریشه درخت جریان داشته باشد برای کاشت انتخاب کرد.

برای اینکه درخت رشد عالی و مفید داشته باشد در قسمت زمین زیرشکن قرار داده تا هم آبیاری مناسب شود. زیرا آبیاری درخت مهم است ولی نباید بیش از حد به درخت آبدهی شود زیرا آبدهی بیش از حد باعث آفت محصول می شود.

قیمت خرید انار تازه کیلویی

قیمت خرید انار تازه کیلویی برای خرید انار تازه می توان به بازارهای روز میوه جات رفته و بهترین آن را خریداری کرد. امروزه فروش انار تازه در همه بازار میوه و مغازه ها قابل خریداری است زیرا این میوه یکی از محبوب ترین میوه در بین کودکان است و علاوه بر آن برای خانم های باردار نیز فوق العاده است و باعث برطرف شدن زردی نوزاد می شود.

انار پر فروش ترین میوه است به دلیل این که هم خاصیت دارد و هم بسیار خوشمزه است و یک میوه زمستانه است که به راحتی می توان خریداری کرد و همین طور برای انواع خورشت نیز می توان استفاده کرد و باعث متفاوت شدن مزه غذا می شود و مخصوصا برای انواع مهمانی نیز می توان از انار برای غذا استفاده کرد.

ساوه یکی از بهترین تولید کننده انار هستند و به صورت کیلویی و عمده این میوه را به همه شهر ها توزیع می کنند زیرا این میوه جزو پر استفاده ترین میوه در فصل زمستان است.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید