شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید آب انار خالص

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید آب انار خالصعرضه کننده آب انار خالص

آب انار خالص یکی از جمله سالم ترین و مغذی ترین آب میوه ها بشمار می رود؛ چرا که مملوح از آنتی اکسیدان می باشد و سبب کاهش کلسترول بالای خون، فشار خون بالا، درمان کم خونی و … نیز می گردد.

شما برای بهره بردن از خواص این محصول می توانید آن را از مراکز خرید که محصولات خود را در بسته بندی استاندارد و مطابق استاندارد بهداشت تولید می کنند تهیه نماید.

مرکز خرید آب انار خالص

روش تولید آب انار خالص

روش تولید آب انار خالص آب انار خالص را می توان به روش های مختلفی تولید کرد که عبارتند از:

  •  آب میوه گیری
    در این روش ابتدا ۵ تا ۶ انار نسبتا درشت را برداشته و آن را به دو نیم تقسیم می کنید و آن ها را درون یک ظرفی که حاوی آب سر است قرار می دهید، چرا که این کار باعث می شود تا دانه های انار به راحتی از پوسته داخلی آن جدا شود و در ادامه پس از جدا سازی دانه های انار آن ها را درون آب میوه گیری ریخته تا آب انار گرفته شود.
  • مخلوط کن
    در این نوع روش نیز مانند روش قبل دانه های انار را از پوست آن جدا نموده و سپس دانه های انار را به همراه نصف لیوان آب درون مخلوط کن بریزید پس از ۱۰ تا ۱۵ ثانیه قبل از این که هسته دانه ها خرد شود، خوب مخلوط می نماید تا آب آن ها گرفته شود. حال آب انار آماده است و سپس پس از عبور دادن آن از صافی آن را میل فرماید.
  • بدون استفاده از دستگاه
    در این روش نیز پس از جدا سازی دانه های انار آن ها را درون کیسه پلاستیکی ریخته و سپس درب آن را محکم بسته و بر روی آن به آرامی ضربه وارد می کنید تا آب دانه های انار به خوبی گرفته شود و سپس پس از آب گیری آن را از صافی عبور داده و میل بفرماید.

عرضه کننده آب انار خالص

عرضه کننده آب انار خالص مراکز عرضه آب انار محصولات خود را که از انار های تازه و ارگانیک بدون هیچ گونه افزودنی مطابق به استاندارد بهداشت تولید شده اند و در بسته بندی مناسب قرار دارند با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند و شما با خیال راحت می توانید به خرید آب انار از این مراکز بپردازید.

حتما در صورتی که آشنایی در مورد خرید محصول مورد نیاز خود را ندارید از کارشناسانی که در این مراکز فعالیت می کنند راهنمایی بگیرید تا شما را در این امر یاری رسانند تا بتوانید در نهایت از خرید محصول خود احساس رضایت نماید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید