شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید روغن هسته انار اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه روغن هسته انار خانگیفروش روغن هسته انار %۱۰۰ خالص

خرید آب انار سان استار با توجه به ویژگیهای مثبت و فراوانی که درون خود جای داده است، بسیار مناسب می باشد. در واقع پرداخت هزینه در ازای بهره مندی از امتیازات این ماده سودمند، کاملاً معقول می باشد. قیمت آب انار اصل، به دلیل اصل بودن ممکن است کمی بالا باشد که البته به نسبت مزیتهای خود، کاملاً متناسب است. البته قیمت آب انار تاحدی هم متاثر از قیمت میوه انار خواهد بود.

قیمت خرید روغن هسته انار اصل

طرز تهیه روغن هسته انار خانگی

طرز تهیه روغن هسته انار خانگی انار از جمله بهترین میوه های موجود در طبیعت است. بخشهای مختلف این میوه خاصیت دارویی و درمانی دارند و به همین دلیل این میوه زیبا و باارزش مورد توجه افراد قرار گرفته است.
از جمله بخشهای بسیار ارزشمند این میوه فوق العاده، دانه های یاقوت مانند آن بوده که به زیبایی هر چه تمام درون آن جای گرفته است. این دانه ها مانند هر مغز دیگری ترکیبات چربی دارند و می توان از آنها روغن به دست آورد. روغنی به نام روغن دانه انار.
این روغن در واقع از دانه های سفت و بسیار محکم انار به دست می آید و مواد معنی فراوانی را درون خود جای داده است.

طرز تهیه روغن هسته انار خانگی:

  • در ابتدا مقدار زیادی از هسته انار را فراهم کنید؛ هسته هایی که از فرایند پخت رب انار به جا مانده اند گزینه مناسبی نیستند. باید دانه ها از انارهای تازه به دست آید.
  • آنها را به خوبی مورد شست و شو قرار دهید.
  • این دانه ها باید له شوند. در صنایع عمل پرس شدن توسط سیستم های اتوماتیک و قدرتمند انجام می گیرد ولی این فرایند در خانه با استفاده از هاون انجام می شود. در نتیجه آنها را داخل هاون ریخته و آنقدر بکوبید تا له شوند.
  • خمیری که به دست آمده است را با استفاده از چرخ گوشت، چرخ نمایید.
  • حال خمیر به دست آمده باید مابین دو سنگ مرمر قرار گیرد.
  • با استفاده از گیره نجاری، هر سه سمت این دو سنگ را سفت کنید و از سویی که باز گذاشته اید ظرفی را جهت جمع آوری روغن بردارید.
  • دقت داشته باشید که خمیر را کم کم مابین سنگها قرار دهید.

فروش روغن هسته انار %۱۰۰ خالص

فروش روغن هسته انار %100 خالصسس انار عطر و بوی بسیار خوبی دارد. ظاهر آن کاملاً درخشنده بوده و طیف وسیعی از انواع ویتامین و مواد معدنی درون آن جای گرفته است. با توجه به تاثیرات درمانی فوق العاده روغن دانه انار، روند خرید و فروش آن رو به افزایش بوده و بسیاری را به خرید خود ترغیب کرده است.
فروش روغن هسته انار %۱۰۰ خالص به خوبی می تواند بخش اعظمی از نیاز بدن به مواد غنی و مقوی را برطرف نماید. این روغن همچنین به دلیل طعم و مزه بی نظیر خود مورد پسند بسیاری از ذائقه ها می باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید