شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه کنسانتره انار

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش نگه داری از کنسانتره انارتولید کننده بهترین کنسانتره انار

ایران کشوری چهار فصل بوده و تولید انواع میوه در ایران به دلیل آب و هوای متنوع آن انجام می شود، به دلیل تولید بالای میوه برای جلوگیری از فساد میوه ها اقدام به تولید کنسانتره می کنند که کنسانتره انار از جمله این محصولات است.

فروش ویژه کنسانتره انار

روش نگه داری از کنسانتره انار

روش نگه داری از کنسانتره انار کنسانتره انار از آب آن به دست می آید ، بعد از گرفتن آب انار به وسیله دستگاه های پیشرفته ابن آب را به کمک فرآیندهایی غلیظ کرده و در قالب بسته بندی هایی به بازار داخلی و خارجی ارائه میدهند. این کنسانتره از بهترین میوه های انار به دست می آید و برای تولید فرآورده هایی که کنسانتره انار نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد.

نگهداری از کنسانتره شرایط خاصی دارد، از آنجایی که عصاره میوه انار دارای خاصیت اسیدی است و اسید ماده ای خورنده است، باید ظروفی که برای بسته بندی استفاده می شود از جنسی باشد که به مرور زمان براثر تاثیر خاصیت اسیدیته میوه از بین نرود، وزن بسته بندی ها باید سبک باشد تا حمل و نقل راحتی داشته و در عین حال جنس این بسته بندی ها باید به گونه ای باشد که در زمان حمل و نقل بر اثر فشار و ضربه آسیبی به آن وارد نشود.

از آنجایی که کنسانتره ماده غذایی فساد پذیری است باید در شرایط نگهداری دمای محیط کنترل شده باشد و محیطی با دمای پایین و استاندارد برای نگه داری این محصول فراهم شود.

همچنین شرایط نگهداری این محصول باید به گونه ای باشد که زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرد و بیش از حد نیز دما پایین نباشد .در هنگام حمل و نقل نیز باید از تکان های شدید به بسته بندی جلوگیری شود.

کنسانتره باید بعد از تهیه مواد نگهدارنده ای به آن اضافه شود که اگر کارخانه تولید کننده و یا خریدار مجبور باشد به مدت طولانی این محصول را انبار کند طعم و خاصیت این محصول تغییر نکند.

تولید کننده بهترین کنسانتره انار

تولید کننده بهترین کنسانتره انار معمولا در شهرهایی که تولید انار بالایی دارند مانند شهر های جنوبی و شمالی کارخانه های فرآوری محصول در این شهرها احداث شده و تولید کنسانتره انار در این کارخانه ها انجام می شود. فروش کنسانتره انار در این کارخانه ها از طریق نمایندگی های فروش و همچنین از طریق واسطه  انجام می شود.

کارخانه های بزرگ دارای وب سایت فروش بوده و اقدام به فروش جزئی و کلی محصول می کنند. در صورتی که محصول از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد به طبع کنسانتره ای با کیفیت بالا تولید می شود‌. البته ماشین آلات که به وسیله آن ها کنسانتره گرفته می شود در کیفیت محصول نهایی تاثیر به سزایی دارد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید