شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه کنسانتره انار ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید کنسانتره انارتولید عمده کنسانتره انار

کنسانتره انار از جمله فرآوردهای انار است که کاملا طبیعی و خالص بوده و طعم فوق العاده خوشمزه و خواص زیادی دارد به همین دلیل محبوبیت زیادی داشته است. فروش آن نیز در بازار در اشکال مختلف و به صورت بسته بندی شده صورت می گیرد که کیفیت ممتاز و قیمت های مناسب آن نظر بسیاری را به خود جلب نموده است.

فروش ویژه کنسانتره انار ارزان

روش تولید کنسانتره انار

روش تولید کنسانتره انار کنسانتره انار همان آب انار است که دارای تغلیظ و بریکس ۶۵ درصد است و تولید کنسانتره بدین صورت است که بعد از شسته شدن و سورت بندی انار پوست گیری می شود. توسط پمپ ها زیر دانه گیری، دانه های انار وارد مخزن ذخیره شده و وارد دستگاه پرس می شود و بدون اینکه تخم دانه ها له شود آب آنها گرفته خواهد شد.

آب انار گرفته شده فیلتر می شود و وارد بخش پاستوریزاسیون شده و با بخار غیر مستقیم تا ۹۰ درصد گرم شده و میکروب های آن از بین می رود و بعد سرد می شود. بعد از آن محصول وارد مخزن فاینینگ شده و آنزیم زنی می شود و بعد جهت تایید کنترل کیفیت و بدست آوردن شفافیت لازمه عمل فیلتراسیون بر روی آن انجام می شود.

در مرحله بعد نیز تغلیظ است که بعد از وارد شدن به پیش گرمکن و بالا رفتن دما جهت انجام تبادلات حرارتی وارد مبدل های حرارتی می شود تا سریع تبادل حرارتی انجام بگیرد. بعد آب انار در سپراتور بخار آب آن گرفته و در دو مرحله به غلظت استانداردی می رسد، لذا به دلیل غیر مستقیم بودن حرارت خواص، رنگ و طعم محصول حفظ خواهد شد.

بعد از آن آب انار در بخش استریل دمای آن به ۱۰۸ درجه رسیده و بعد وارد بخش فیلتر و بسته بندی می شود و در کیسه های ۲۲۰ لیتری اسپتیک قرار می گیرد. این کیسه نیز در بشکه های مخصوص جای داده شده و وارد سردخانه می شود.

تولید عمده کنسانتره انار

تولید عمده کنسانتره انار تولید عمده کنسانتره انار به صورت کاملا بهداشتی و مطابق با استاندارد ها انجام شده و با کیفیت های ممتاز و طبیعی وارد بازار می شود که به صورت مستقیم و عمده نیز به دست مشتریان می رسد. کنسانتره انار ارزان را در صورتی می توان تهیه نمود که آن را عمده و بدون واسطه خریداری کرد.

کنسانتره انار خریداران زیادی است و به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد چون دارای خواص بالایی می باشد. کنسانتره خوب دارای رنگ، طعم و بوی طبیعی بوده و در بسته بندی آن تاییدیه بهداشتی و نشان استاندارد درج شده که بعد از خرید باید در جای خشک و خنک یا در یخچال نگهداری شود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید