شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه آب انار عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید آب انار برای سلامت جنینقیمت خرید آب انار عمده

آب انار یکی از انواع آبمیوه های پر خاصیت است. این آب میوه با افزایش گردش خون در رگ ها از رسوب چربی ها در رگ ها جلو گیری می کند.

آب انار جهت جلوگیری از کم خونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف روزانه آن می تواند در پیشگیری از سرطان مفید باشد. به علاوه خاصیت ضد پیری دارد و چین و چروک ها را برطرف می کند.

فروش ویژه آب انار عمده در سراسر کشور انجام می شود. اگر شما قصد خرید آب انار عمده را دارید لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

فروش ویژه آب انار عمده

فواید آب انار برای سلامت جنین

فواید آب انار برای سلامت جنین

آب انار یکی از آبمیوه های خوشمزه ای است که خانم های باردار تمایل به خوردن آن دارند. آب انار برای سلامت جنین نیز مفید است.

آب انار باعث کاهش زردی در نوزادان می شود. به طوری که اگر در دوران بارداری مصرف شود احتمال زرد شدن نوزاد بعد از به دنیا آمدن کاهش می یابد. به علاوه بعد از به دنیا آمدن نوزاد نیز در صورت مصرف آب انار توسط مادر در درمان زردی نوزاد کمک می کند.

همانطور که می دانید جنین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را از خون مادر میگیرد و در صورت کمبود از بدن مادر جذب می کند‌. آب انار غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و می تواند بخش مهمی از نیاز جنین را برطرف کند.

آب انار خواص متعدد دیگری نیز دارد. برخی از این خواص عبارتند از: 

  • انار در کاهش فشار خون بارداری نیز موثر است و به خانم های باردار جهت پیشگیری و درمان فشار خون بارداری کمک می کند.
  • انار تعداد گلبول های خون را افزایش داده و اصطلاحا خونساز است. بنابراین اگر از کم خونی دوران بارداری رنج می برید می توانید آب انار را در بین میان وعده های خود قرار دهید.
  • آب انار شیرین حجم ادرار را افزایش می دهد و می تواند در رفع عفونت های ادراری به افراد کمک کند.
  • انار سرشار از پتاسیم است و می تواند در رفع ادم های دوران بارداری کمک کننده باشد.

قیمت خرید آب انار عمده

قیمت خرید آب انار عمده

آب میوه انار خواص بسیاری چه برای خانم های باردار و چه برای بقیه افراد دارد.

فروش آب انار به صورت عمده و خرده در سراسر کشور انجام می شود. اگر شما قصد خرید آب میوه انار را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است. چرا که علاوه بر خرید یک محصول مفید و پرفروش از تخفیف ویژه خرید عمده نیز بهره مند می شوید. 

در صورت تمایل به اطلاع از قیمت آب میوه های انار طبیعی علاوه بر مراجعه مستقیم به مراکز فروش می توانید از طریق سایت رسمی این مرکز از قیمت ها مطلع شوید.

چنانچه مایل به خرید آب میوه طبیعی هستید اما از مراکز فروش فاصله دارید و یا فرصت رفتن به بازار را ندارید می توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت سفارش داده و خریداری کنید. سپس در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید