شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده انار صادراتی ساوه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروشگاه انار صادراتی ساوهخصوصیات انار صادراتی ساوه

انار صادراتی ساوه ، جزو بهترین خوش طعم ترین و زیباترین دانه های انار می باشد.

سالانه این انار در بسته بندی های یکدست به کشورهای مختلف  صادر می شود.درخت انار معمولا در نقاط گرم ایران رشد می کند و تحمل سرمای زیاد ندارد و حداکثر عمر انار ۲۰۰ سال می باشد که دراین سن نیز ثمر می دهد.

انارجزء میوه های بهشتی می باشد که در قرآن کریم سه بار از انار نام برده شده است.این گیاه پر خاصیت از میوه گرفته تا پوست و برگ و چوب آن مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کننده انار صادراتی ساوه

فروشگاه انار صادراتی ساوه

فروشگاه انار صادراتی ساوه مرکز فروش صادرات انار ساوه ، بزرگترین تولید کننده و صادر کننده انار ساوه می باشد.این مرکز سالانه چند تن انار به کشورهای آلمان  ،کره جنوبی،ترکمنستان ،آذربایجان ،ارمنستان  و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

اناردر بسته بندی های زیبا ،به صورت دست چین و یکنواخت  صادر می شود.ایران بزرگترین و بهترین تولید کننده انار در جهان می باشد خصوصا انار ساوه که زبانزد  خاص و عام می باشد.

اکثرتولید کنندگان انار، خود نیز در سایت ها ، فروشنده انارخود ،به صورت غیر حضوری نیز می باشند.با راه اندازی سایت خرید و فروش انار ساوه ،دسترسی این انار در اختیار همگان قرار خواهد گرفت اما نوع درجه یک انار ساوه بیشتر صادر میشود و کمتر در بازارهای داخلی وجود دارد.

البته به صورت حضوری ، یعنی مراجعه به دفتر فروش انار ساوه ،می توان محصول مورد نظر را خریداری کرد.

خصوصیات انار صادراتی ساوه

خصوصیات انار صادراتی ساوه انار ساوه ، بهترین انار موجود در ایران و جهان می باشد.گرچه بعضی کشورها نیز انار کشت می کنند اما هیچ کدام از لحاظ طعم و رنگ به پای انار ایرانی خصوصا انار ساوه نمی رسد.

انارساوه پوست ضخیمی دارد که این خصوصیت باعث محفوظ ماندن انار و ماندگاری بیشترآن می شود.دانه های انار بسیار قرمز و خوشرنگ می باشد و پوسته بیرونی آن نیز متمایل به قرمز است.

آب انار ساوه بسیار بسیار غلیظ تر از آب انار نژاد های دیگر می باشد که در تهیه رب انار، بسیار با کیفیت و خوش طعم خواهد بود.

انارساوه خود نیز به چند نوع نژاد تقسیم می شود مانند :تبریزی ،یوسف خانی ،محمد علی خانی ،سیاه ،رقم ممتاز ملس،اما بین این نژاد ها ،رقم ممتاز ملس ازهمه انارها بهتر و با کیفیت تر می باشد که سالانه چند تن از این نمونه صادر می شود.

علاوه بر انار ،مشتقات انار مانند :رب انار ،ناردون انار(دانه خشک انار) ،سس انار ،پوست انار به دیگر کشورها نیز صادر می شود.انار صادراتی ،همه به یک شکل و یک اندازه بسته بندی می شوند که علاوه برکیفیت انار ،نوع بسته بندی و طریقه قرارگرفتن انار در جعبه نیز بر صادرات  حائز اهمیت  می باشد.

انارهای صادراتی باید عاری از هرگونه لک ،خرابی و سوختگی باشند زیرا که در صنعت صادرات کیفیت  و کمیت محصولات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید