شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده کنسانتره انار ارگانیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید کنسانتره انار ارگانیکفروشگاه کنسانتره انار ارگانیک

کنسانتره انار ارگانیک به افشره میوه انار گفته می شود که به صورت آب از دانه های انار گرفته شده است. یعنی یک آبمیوه زمانی کنسانتره نامیده می شود که درصد بالایی از آن از میوه طبیعی تهیه شده باشد. به همین دلیل آبمیوه ای که بدون مواد شیمیایی و با درصد بالایی از خود میوه تهیه شده باشد ارگانیک (طبیعی) نیز محسوب می شود. بر روی بسته بندی چنین محصولی دقت نمایید و میزان مواد تشکیل دهنده و نوع مواد تشکیل دهنده را بخوانید.

تولید کننده کنسانتره انار ارگانیک

مراحل تولید کنسانتره انار ارگانیک

مراحل تولید کنسانتره انار ارگانیک تولید کنسانتره انار ارگانیک می تواند به صورت دستی یا صنعتی انجام شود.

فرق کنسانتره ارگانیک و آبمیوه در اینست که آبمیوه تماما منشا طبیعی ندارد و مواد شیمایی و افزودنی هم دارد اما مراحل تولید کنسانتره شامل خرید میوه، شستشو، آب گیری و فیلتراسیون و تغلیظ و در نهایت انبار کردن صنعتی در مخازن بزرگ است.

اما شما تهیه کنسانتره کاملا ارگانیک را بیشتر در کافه ها و آبمیوه فروشی ها که در مقابل چشمان شما این کارها را انجام میدهند می توانید ببینید.

کنسانتره صنعتی هم حتما باید شامل درصد زیادی کنسانتره خود میوه باشد تا ارگانیک محسوب شود و همچنین بدون شکر، لیست بلند بالایی از ویتامین ها ، چربی ها و آنتی اکسیدان ها باشد.

در روش صنعتی چون کنسانتره در مخازن تحت شرایط خاص نگهداری می شود در نتیجه تاریخ تولید کنسانتره صنعتی با زمان برداشت میوه ارتباطی ندارد.

به طور جزئی در تهیه کنسانتره انار صنعتی ابتدا انار شسته می شود و سپس انار به دان گیر وارد می شوند تا عملیات جداسازی پوست و دانه ها انجام شود.

بدین ترتیب پوست انار از دستگاه خارج می شود. مونوپمپ ها دانه ها را به سمت مخزن ذخیره هدایت می کنند. سپس دانه ها به پرسها وارد می شوند .

این دستگاه طوری طراحی شده اند که دانه ها بدون شکستن آبگیری می شوند تا آب انار طعم و مزه طبیعی لذت بخش خود را داشته باشد. تفاله دانه ها از مراحل تولید خارج می شوند و آب انار وارد عمل فیلتراسیون می شود.

در این سیستم آب انار حرارت داده می شود و سپس وارد مرحله خنک سازی می شود.

جهت ایجاد شفافیت محصول مرحله قبل آنزیم زنی می شود. سپس تایید می شود. سپس عملیات تغلیظ انجام می شود و در نهایت آب انار وارد مرحله استریل می شود. در این مرحله دوباره حرارت می بیند و دوباره سرد می شود و سپس بسته بندی شده و به مخزن نگهداری وارد می شود تا بشکه ها به سردخانه منتقل شوند که این محصولات در آنجا بمانند.

فروشگاه کنسانتره انار ارگانیک

فروشگاه کنسانتره انار ارگانیک فروش کنسانتره انار در فروشگاه ها برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. کنسانتره انار ارگانیک در شیرینی پزی ها، مواد پختنی، دسر، نکتار، روکش بستنی، مربا، مارمالاد، اسموتی، انواع سس و شکلات ها به کار می رود.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید