شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده انار تازه عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش نگه داری از انار تازهفروشگاه انار تازه عمده

امروزه ایران تولید کننده بهترین و مرغوب ترین انار می باشد و به کشور های جهان صادر می کنند.شهر های خراسان رضوی ، یزد، فارس، مرکزی تولید کننده انار هستند که به کشور های جهان صادر می کنند  و بهترین نوع انار تازه عمده را می توان از شهر ساوه تهیه کرد که طعم شیرین و لذیذی دارد
تولید کننده انار تازه عمده

روش نگه داری از انار تازه

روش نگه داری از انار تازه انار از خواص زیادی برخوردار است و برای بدن مفید می باشد. و شرایط نگه داری انار باید به گونه ای باشد که در هوای مرطوب و گرم نباید باشد زیرا باعث کپک زدن انار می شود یکی از روش های نگه داری انار این است که در جای خنک و دور از آفتاب باید باشد و اگر مستقیما آفتاب با انار برخورد کند باعث خشک شدن انار می شود.

انار تازه را می توان تا دو هفته در اتاق نگه داشت و می توان انار ها را در کاغذ پیچیده و در سبد های چوبی و یا کارتون نگه داری کرد و می توان گفت برای مدت 5 یا 6 ماه نگه داری بهتر است انار را چال کنید در قسمتی از باغچه گودالی بکنید و انار ها را داخل گودال بزارید و خاک بریزید و جایی باشد که آب و باران نخورد با این کار انار تا چند ماه کاملا سالم می ماند.

امروزه ساوه بیشترین تولید انار را به خود اختصاص داده است انار در طعم های مختلف انار ترش، انار شیرین و ملس  تولید می شود و دانه های قرمز یاقوتی و یا سفید دارد. انار ترش را بیشتر برای رب انار استفاده می کنند و در انواع غذا ها از رب انار استفاده می شود و از انار های شیرین برای آبگیری و تازه خوری بیشتر استفاده می کنند. از انار برای تولید لواشک و رب انار استفاده می شود.

از انار در طب سنتی استفاده های زیادی می شود از پوست انار برای رنگ های طبیعی استفاده می کنند. پوست انار برای سلامت بدن و زیبایی پوست مفید می باشد.   

فروشگاه انار تازه عمده

فروشگاه انار تازه عمده انار بهترین و مرغوب ترین میوه ای است که می توان برای صادرات از آن استفاده کرد و امروزه باعث شده دلالان و بازرگانان زیادی از این میوه برای صادرات استفاده کنند و انار عمده را می توان از شهر هایی که تولید کننده انار هستند تهیه کرد و بسته به اندازه و ریز و درشت بودن انار قیمت گذاری می شود و انار خوب باید طعم شیرین  و یا ملس داشته باشد انار را میتوان به صورت عمده و جزئی خریداری کرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید