شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده رب انار فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید رب انارفروشنده بهترین رب انار فله ای

برای اینکه مطمئن شوید تولید عمده رب انار فله ای چگونه است به دقت مطالب زیر را تا آخر مطالعه فرمایید.

رب انار محصولی فوق العاده و منحصر به فرد است که از انار خالص گرفته شده. لذا خواص بی نظیر این میوه بهشتی را برای رب انار هم می‌توان ذکر کرد. ازجمله اینکه آب حاصل از انار دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان است که برای سلامتی سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

تولید عمده رب انار فله ای

روش تولید رب انار

روش تولید رب انار

برای تولید رب انار باید کار های زیر را انجام داد:

در مرحله اول انارها را به کمک چوب یا دست دانه کنید اگر از بار سفید رنگ که درون انار میباشد قاطی دانه ها نشود بهتر است اما اگر اندکی قاطی شد هم مشکلی ندارد. دانه های انار را بعد از شستن همراه با آب درون قابلمه بزرگی ریخته و روی شعله بگذارید و شعله را زیاد کنید. بعد از مدتی که آب جوش آمد زیر شعله را کم کنید بعد از اندکی دانه ها را هم بزنید و سعی کنید همان موقع با فشار دادن کفگیری که هم میزنید به دانه ها ضربه بزنید که آب شوند. در حین جوشیدن این کار را مرتبا انجام دهید تا آب دانه ها تا حد امکان گرفته شود. سپس از یک پارچه خیلی نازک یا صافی رد کنید تا آب جدا شود. اگر تفاله ها سفید رنگ باشد نشان دهنده این است که آب تا حد کافی گرفته شده. آب حاصله که بدست آمده را درون قابلمه بریزید و روی شعله قرار دهید تا به غلظت دلخواه برسد. البته باید هم بزنیم که رب ته نگیرد. در ضمن حواستان باشد رب انار از رب گوجه فرنگی زود تر آماده می شود و نیاز به جوش زیادی ندارد پس مواظب باشید ته نگیرد که رب شما تیره و بد رنگ شود.

معمولا برای اینکه ربی ارزان و مناسب برایتان تمام شود از انار هایی که در باغ کوچک و شکسته اند استفاده کنید که برای صادرات نمی‌توان استفاده کرد و دارای ظاهر زیاد جالبی هم نیست. در ضمن این کار یعنی انار شکسته از کیفیت اصلی رب چیزی کم نمی کند بلکه چیزی که مهم است اناری آبدار و با رنگی قرمز نیاز داریم.

این محصول برای چه غذا هایی استفاده میشود؟ 1.مرغ سوخاری 2. سس های لذیذ 3. خورشت فسنجان 4. ماکارونی 5. خوراک مرغ

فروشنده بهترین رب انار فله ای

فروشنده بهترین رب انار فله ای رب انار فله ای به صورت عمده به سراسر شهرهای کشور ارسال می شود و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی که این محصول دارد مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است.

تهیه و فروش رب انار با توجه به کلیه نکات بهداشتی و رعایت همه آنها انجام می‌شود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا اطمینان کافی را بدست آورید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید