شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده رب انار ساوه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید رب انار ساوهفروش رب انار ساوه

رب انار یکی از چاشنی های مورد استفاده در غذاهای ایرانی است که خواص زیادی برای سلامتی بدن نیز دارد. انار ساوه یکی از مشهورترین انواع انار در ایران است و رب اناری که از انار ساوه تولید می شود بسیار با کیفیت است. تولیدکنندگان عمده رب انار ساوه محصولات خود را در این سایت عرضه کرده اند تا شما خریدی با کیفیت و راحت را تجربه کنید.

تولید عمده رب انار ساوه

مراحل تولید رب انار ساوه

مراحل تولید رب انار ساوه برای تولید رب انار ساوه خانگی دو روش وجود دارد که روش دوم راحت تر و سریع تر از روش اول است.

در روش اول انار ها را دانه کنید. پوست رویی و پوست های سفید داخل انار را کاملا بگیرید. دانه های انار را همراه با آب بر روی شعله گاز بگزارید و صبر کنید تا آب جوش بیاید. سپس شعله گاز را کم کنید. در هنگام جوشیدن انار ها را هم بزنید و دانه های انار را با ملاقه یا گوشتکوب فشار دهید تا آب دانه ها خارج شود. دانه های انار را از صافی رد کنید تا آب انار از دانه های سفید جدا شود. آب انار را در قابلمه ریخته و روی حرارت قرار دهید تا سفت شود. رب را هم بزنید تا ته نگیرد. اگر رب شما ته نگیرد هم رنگ رب تیره می شود و هم طعم آن تلخ می شود. در پایان کمی نمک به رب بزنید. افزودن نمک باعث می شود رب دیرتر خراب شود.

 در روش دوم پس از دانه کردن انار ها و جدا کردن پوست ها، انار ها را در آب میوه گیری ریخته و آب انار ها را گرفته و تفاله هایش را دور بریزید. به دلیل گرفتن آب انار ها با آبمیوه گیری و یا چرخ گوشت این مرحله راحت تر و سریع تر است. آب انار ها را مثل روش قبل در قابلمه بریزید تا بجوشد و به غلظت مناسب برسد.

نکته مهم یا فوت کوزه گری تهیه رب انار غلظت آن است. غلظت رب باید مناسب باشد. اگر رب انار خیلی سفت باشد، پس از قرار گرفتن در یخچال سفت تر شده و حل شدن آن در غذا سخت می شود. اگر رب انار رقیق یا شل باشد زود خراب می شود.

فروش رب انار ساوه

فروش رب انار ساوه این سایت مرکزی است که فروشنده رب انار ساوه محصولات خود را برای خرید در دسترس عموم قرار داده است. شما می توانید از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش دهید. با استفاده از شماره های موجود در سایت، مسئولین فروش سایت نیز سفارشات شما را به صورت تلفنی ثبت می کنند. سفارشات شما از با کیفیت ترین انواع رب انار تهیه و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید