شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع مستقیم رب انار فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از رب انار فله ایقیمت رب انار فله ای

توزیع مستقیم سس انار کاله فله ای با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت به تمام نقاط کشور انجام می شود. هم امکان خرید حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت ما فراهم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

توزیع مستقیم رب انار فله ای

مزایای استفاده از رب انار فله ای

مزایای استفاده از رب انار فله ای رب انار یکی از افزودنی های مهم برای انواع خورشت و غذا به خصوص در خطه ی شمالی کشورمان محسوب می گردد. رب انار مزه ی ترش و خوشمزه ای را به غذا ها می دهد‌، همچنین برای تهیه ی زیتون پرورده از رب انار استفاده می گردد که طعم فوق العاده ای به زیتون پرورده می دهد.

برای تهیه ی رب انار باید از انار ترش و جنگلی استفاده کرد تا یک طعم ترش و عالی به رب انار ما بدهد.

طرز تهیه ی رب انار:

برای اینکه رب انارمان ترش شود از انار ترش و جنگلی که کوچک تر اند استفاده می کنیم. ابتدا انارها را شسته و سپس آن ها را دانه می کنیم. به هنگام دانه کردن باید مراقب بود تکه های کوچک پوست انار به همراه دانه های انار باقی نماند زیرا سبب تلخ شدن رب انار می شود. بعد از دانه کردن انار، دانه های انار را با مقدار اندکی آب روی شعله ی گاز می گذاریم تا خوب بپزد سپس آن را از صافی رد می کنیم تا هسته های انار را جدا کنیم و دوباره مایع بدست آمده را روی شعله ی گاز قرار می دهیم تا بجوشد. توجه کنید که در این مرحله ممکن است مایع جوش بیاید و سرریز گردد بنابراین باید روی شعله ی ملایم مدام مایع را هم بزنید تا یک مخلوط غلیظ و قهوه ای رنگی بدست آید. حالا رب انارتان آماده است و می توانید آن را در داخل شیشه های تمیز به مدت طولانی در یخچال نگهداری کنید.

اینکه رب انار خیلی رقیق نباشد بسیار نکته ی مهمی است زیرا اگر رب انارتان شل و رقیق باشد در مدت کوتاهی کپک می زند و خراب می شود.

قیمت رب انار فله ای

قیمت رب انار فله ای برای اطلاع از قیمت رب انار فله ای می توانید به بازار انار تره بار ما مراجعه کنید. توزیع کنندهانار با کیفیت و عالی با قیمتی استثنایی به تمام نقاط کشور هستیم.

حتما این رب انار فوق العاده را سفارش دهید و از آن برای تهیه ی انواع غذا ها مثل ماهی شکم پر، مرغ شکم پر، فسنجان، سبزی قرمه، زیتون پرورده و انواع غذا های محلی استفاده کنید. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از ما بخواهید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید