شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش انار تازه مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی های انار تازه مرغوبقیمت فروش انار تازه مرغوب

یکی از میوه های لذیذ و خوشمزه پاییزی که طعمی شیرین تا ملس و ترش دارد انار است. دانه ی این میوه معمولا به رنگ قرمز یا سفید است یا رنگی بین این دو رنگ است که معمولا رنگ قرمز آن را به عنوان میوه ی رسیده می شناسند. انار تازه مرغوب یکی از میو هایی است که در بیشتر مناطق کشورمان کشت می شود اما محصول بعضی از شهرها به خاطر کیفیت بیشتر از شهرت زیادی برخوردار است. رب انار سال ۱۴۰۱ یکی از محصولات لذیذ بدست آمده از انار است که در غذاها مورد استفاده قرار میگیرد.

بازار فروش انار تازه مرغوب

بررسی ویژگی های انار تازه مرغوب

بررسی ویژگی های انار تازه مرغوب همانطور که گفتیم انار طعمی ترش و شیرین و ملس دارد اما پوست  این میوه ی خوشمزه ی پاییزی در دو نوع کلفت و پوست نازک موجود می باشد و اما رنگ این میوه بسته به نوع و جنس آن زرد و قرمز و صورتی یا حتی سیاه است که رنگ سیاه آن کم تولید می شود.

از لحاظ ظاهری انار نرسیده به صورت گرد است اما انار رسیده به شکل مربع است و این به دلیل این است که دانه های داخل آن رشد کرده اند و پر از آب شده اند و به پوست میوه فشار می آورند.

از دیگر ویژگی های انار رسیده وزن آن است که باید سنگین باشد این هم به این دلیل است که دانه های داخلش پر از آب شده اند، پس انار سبک انتخاب نکنید.

انار مرغوب دارای پوستی صاف است بدون این که هیچ نرمی، لک یا سوراخی روی آن وجود نداشته باشد و دارای طیف رنگی صورتی کم رنگ تا قهوه ای سیر باشد.

کلاهک انار را نگاه کنید اگر مدت زمان زیادی از چیده شدن میوه گذشته باشد رشته های داخل آن ریخته است.

اناری با پوست صاف و نازک انتخاب کنید چون که محصول نرسیده دارای پوستی کلفت است؛ در برخی از انارها به خاطر رسیدن میوه پوست آن ترک می خورد.

این میوه دارای پتاسیم و ویتامین C و سرشار از آنتی اکسیدان است و در کاهش بیماری های قلبی، سرطان، کلسترول خون و همچنین برای لثه مفید است.

علاوه بر این که به صورت تازه خورده می شود از آن آب میوه و رب انار تهیه می شود و در تزئین کیک و شیرینی نیز استفاده می شود.

کشور ما اولین و بزرگ ترین تولید کننده این محصول در جهان است و بیشتر در شهر ساوه، بهشهر، فردوس، شهرضا و نیریز و غیره تولید می شود.

قیمت فروش انار تازه مرغوب

قیمت فروش انار تازه مرغوب قیمت سس انار ترکیه همانند سایر سس ها هر ساله متفاوت است و تعیین قیمت آن درذهر سال بسته به میزان تولید و سایر هزینه های تولید متغییر است.

برای خرید محصولی با کیفیت بسیار خوب می توانید با خیال راحت از ما خرید کنید، حتما مشتری دائمی ما خواهید شد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت تجاری ناردون شما را به خرید بهترین محصولات انار و فراورده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید